Kaitan Perumpamaan dengan Kebijaksanaan dan Alam

perumpamaan

Categories:

8 Responses so far.

  1. Unknown says:

    Satu usaha yang baik dalam menambahkan pengetahuan murid dan guru tentang kaitan perumpamaan dengan kebijaksanaan dan alam. Teruskan usaha cikgu.

  2. Tanpa Nama says:

    Saya Nur Zafirah. Latihan yang terdapat di dalam blog ini banyak membantu saya. Terima kasih Cikgu.

  3. Tanpa Nama says:

    Saya Haikal murid Tahun 4. Saya sudahpun menjawab latihan-latihan yang Cikgu sediakan. Sangat seronok bila dapat jawab dengan betul.

  4. Unknown says:

    Dapat membantu saya untuk melaksanakan penagajaran yang lebih menarik. Jazakallah.

  5. Hamidah says:

    Assalamualaikum. Amat menarik dan sesuai untuk murid.

  6. Assalamualaikum , Menarik dan berinformasi

  7. Muhammad Ismat says:

    Menarik dan bermanfaat untuk semua.

  8. Muhammad Uzair says:

    Boleh digunakan sebagai P&P di sekolah.

Leave a Reply